Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić u ponedjeljak su u Vučevici uveli izvođača u posao na tunelu Kozjak. Župan je istaknuo kako ovim činom kreće megaprojekt za cijelu Splitsko-dalmatinsku županiju. „Danas, ovim otvaranjem nove stranice i početkom radova na tunelu Kozjak, kreće megaprojekt za Splitsko-dalmatinsku županiju i aglomeraciju od Trogira do Omiša. Posebno je ovo velik projekt za grad Split. Iznimno je vrijedan projekt koji puno donosi građanima i turistima. Blizu smo Lećevice gdje ćemo za koju godinu odvoditi komunalni otpad, a ovo će biti najbrža trasa prema Lećevici, ali i prema Zračnoj luci „Sveti Jeronim“ i prema novom ulazu u Split“, rekao je župan.
Ministar Butković podsjetio je kako Hrvatske ceste diljem zemlje provode čitav niz strateških projekata. „Jedan od takvih je i novi ulaz u grad Split, koji uključuje i pristupnu cestu koju smo počeli graditi još prošle godine. Danas je uvođenje u posao kineske tvrtke koja je izvodila i Pelješki most. Ona će probijati tunel i spojiti nas na državnu cestu D8. Vrijednost projekta je 75 milijuna eura bez PDV-a i u drugoj fazi je novi ulaz u Split, gdje se priprema studijska dokumentacija, izrađena je maritimna studija i treba poštivati sigurnost plovidbe, pa će širina plovnog puta biti 200 metara, visina mosta 55 metara kao i na Pelješkom mostu, tako da se i te radnje pripremaju kako bi se u drugoj fazi krenulo i s realizacijom toga projekta. Prije nekoliko godina smo ovdje imali sjednicu Vlade i pokrenuli smo čitav niz infrastrukturnih projekata“, podsjetio je Butković.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić ističe kako je ovo izuzetno zahtjevan projekt. „Radi se o najkompleksnijoj dionici kada govorimo o fazi projekta od čvora Vučevica do Kaštela, koja se sastoji od tunela dugog 2525 metara, tri nadvožnjaka, dva vijadukta, cestarskih prolaza te zidova zaštite od buke. Vrijednost ove dionice je 75 milijuna eura i treba se izgraditi u roku od tri godine. Paralelno s tim ćemo predati zahtjev za građevinsku dozvolu za zadnju dionicu odnosno spoj s državnom cestom D8 i smatram da bi u jednakom roku uspjeli tada završiti i samo čvorište na ovoj cesti. To je prva faza ovog velikog projekta, a u drugoj fazi predviđen je spoj na Kopilicu odnosno izgradnja mosta preko Kaštelanskog zaljeva“, naveo je Škorić.