Obavijesti

ELLA DVORNIK: Svi znaju za Splitsko-dalmatinsku županiju


Zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije Stipe Čogelja i pročelnica Upravnog odjela za turizam i pomorstvo Matea Dorčić primili su danas u zgradi Splitsko-dalmatinske županije 20 turističkih influencera, s kojima su razgovarali o promociji Splitsko-dalmatinske županije kao turističke destinacije na društvenim mrežama. „Svi znaju za Splitsko-dalmatinsku županiju, ali cijelo vrijeme se treba poticati nove generacije da, prilikom odabira destinacije za odmor odaberu Splitsko-dalmatinsku županiju. Današnja mladost nema Instagram, oni su na Tik-toku. Zato je jako bitno ulagati u nove mreže“, smatra influencerica Ella Dvornik.

Putopisac i fotograf Goran Jović ističe kako je posljednjih nekoliko dana upoznao drage ljude s dobrom energijom. „U sljedećih par dana želim upoznati i vidjeti nove stvari i pokazati ih drugima. Reakcije na objave su genijalne. Već jutros je bilo preko 10 tisuća pregleda tako da mislim da radimo dobru stvar“, istaknuo je Jović, koji sa svojim kolegama sudjeluje na Međunarodnom susretu turističkih influencera u Splitsko-dalmatinskoj županiji.

Kod promocije turističke destinacije jako je bitno u objavama označiti lokaciju, mišljenja je influencerica Vedrana Ilić. „Bilo gdje u županiji ja volim staviti lokaciju i upravo na taj način vidim koliko su ljudi zainteresirani za neko područje. Često mi stižu i pitanja pratitelja u kojima me pitaju preporuke za restorane, trgovine i slično“, izjavila je Ilić.

Influencerica Tina Gazin ističe kako je velika prednost Instagrama mogućnost dobivanja pratitelja iz cijeloga svijeta. „S određenim hashtagovima i lokacijama imamo mogućnosti prezentacije naše zemlje gdje god postoji Internet. Mislim da svi ljudi koriste društvene mreže tako da je to idealna kombinacija“, govori Gazin.

„Bitno je da je program bogat i da se obilazi cijela Splitsko-dalmatinska županija. Nama je bitan ravnomjeran razvoj cijele županije jer naša Zagora ima veliki turistički potencijal. Kroz manifestacijski turizam i kroz projekte ICT županije gdje želimo postići brendiranje naše županije kao mjesta za život, rad i uživanje. Na taj način možemo postići turizam koji traje svih 365 dana u godini“, rekao je Čogelja.

 

Stožer civilne zaštite SDŽ