Župan Blaženko Boban na sajmu turističke industrije ITB u Berlinu

U ovoj godini očekuje se oko 3 milijuna njemačkih gostiju

Hrvatska turistička zajednica i ove godine predstavlja hrvatsku turističku ponudu na vodećem svjetskom turističkom sajmu ITB, koji se održava u Berlinu od 6. do 10. ožujka. Na sajmu sudjeluju i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji će se tom prilikom susresti s predstavnicima ključnih partnera na njemačkom tržištu kao što su TUI, FTI, British Airlines, Eurowings, Jet2, Condor i dr. Splitsko-dalmatinsku županiju na Sajmu predstavlja župan Blaženko Boban i direktor TZ SDŽ Joško Stella.

Splitsko-dalmatinska županija ove se godine po prvi put predstavlja na samostalnom štandu u sklopu kojega će se brojnim partnerima predstaviti degustacijom autohtonih sireva, pršuta, vina te koktelom „Srce Jadrana“.

Župan je u svom u govoru pozdravivši Ministra Garia Cappelija, direktora TZ Hrvatska Kristijana Staničića, veleposlanika RH u Njemačkoj Gordana Grlića Radman, državnog tajnika u Ministarstvu turizma Tonča Glavinu i direktora TZ SDŽ Joška Stellu rekao: - U Berlin, na najveći sajam turizma u svijetu, donosimo kapju najbistrijeg mora, zraku najtoplijeg sunca i dušu najplemenitijeg čovjeka, našeg Dalmatinca.

Na sajmu su nazočni i gradonačelnica Sinja Kristina Križanac, gradonačelnik Hvara Rikard Novak, gradonačelnik Starog Grada Antonio Škarpa, načelnik Jelse Nikša Peronja, načelnik Bola Tihomir Marinković, direktorica TZ Makarska Hloverka Novak-Srzić, TZ Split Alijana Vukšić, TZ Sinj Monika Vrgoč, direktor TZ Hvar Petar Razović, direktorica TZ Marina Iva Dvornik i direktorica Agencije za obalni i linijski promet Paula Vidović i predsjednik HGK Split Jozo Tomaš te ostali vrijedni turistički djelatnici iz privatnog i javnog sektora. Gastronomskim su našu Županiju predstavljali istaknuti barmen Jure Vojković i vlasnik Ville Dvor Petar Ćurlin sa svojim ekološkim proizvodima. Štand su posjetili i gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, gradonačelnik Korčule Andro Fabris i Župan Dubrovačko-neretvanski Nikola Dobroslavić sa svojim suradnicima.

-Hrvatska je i dalje vrlo zanimljiva njemačkom tržištu te očekujemo turistički promet na razini prošle godine. Njemačka i Hrvatska su prijateljske zemlje, a posebno ističem ulaganja u RH koja iznose 3,2 milijarde eura u posljednjih desetak godina. Naš je cilj dodatno jačati međusobne odnose, a upravo će naša zemlja sljedeće godine biti partner najvećeg poljoprivrednog sajma „Zeleni tjedan“ koji se održava početkom 2020. u Berlinu. Bit će to prilika da zajedno u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede i HGK-om prezentiramo sve što hrvatsko selo proizvodi za hrvatski turizam – upravo to želimo osnažiti - izjavio je ministar Cappelli.

-S obzirom na važnost sajma ITB, koji se u svjetskim okvirima pozicionirao kao jedna od najvažnijih turističkih burzi te s obzirom na važnost Njemačke kao najjačeg emitivnog tržišta hrvatskog turizma, nastup i predstavljanje naše ponude na ovome sajmu od iznimnog je značaja. Prema informacijama partnera s kojima smo do sada odradili sastanke pozicija Hrvatske na njemačkom tržištu je stabilna, prodaja aranžmana je sve intenzivnija, ali vrhunac prodaje tek nam predstoji. Naš je cilj ponavljanje rezultata iz prošle godine kada nas je posjetilo gotovo tri milijuna njemačkih turista koji su ostvarili više od 21 milijuna noćenja -  poručio je direktor Staničić.

Sajam ITB je vodeći svjetski sajam turističke industrije koji se ove godine održava u 53. izdanju. Na sajmu se predstavlja više od 180 zemalja svijeta, a godišnje ga posjeti više od 150.000 posjetitelja. Procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni 7 milijardi eura.