Obavijesti

DALMACIJA – MEDITERAN KAKV JE NEKAD BIO

Ugovor je u nazočnosti splitsko-dalmatinskog župana Krune Peronje i njegovih suradnika te dr. Ante Nosića, predsjednika Županijske turističke zajednice potpisan između mr. sc. Milivoja Razovića, direktora Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i Sanje Čižmar, direktorice HORWATH Consultinga iz Zagreba koji će plan izraditi.

 Izrada ovog strateškog dokumenta turizma košta 1,2 milijuna kuna a 40 posto sredstava dat će Splitsko-dalmatinska županija.

 Kruno Peronja, splitsko-dalmatinski župan kazao je kako izradom master-plana turizma ova turistička županija preuzima odgovornost za budućnost razvitka turizma u njoj kao jednoj od ključnih gospodarskih grana. Stručnjaci koji će izrađivati master-plan usko će surađivati s jedinicama lokalne uprave kako bi se u konačnici dobio plan koji će biti jasna vizija želja i potreba za razvitkom kvalitetnog turizma u skladu s održivim razvojem, kazao je župan Peronja, naglasivši kako smo za vlastiti razvitak sami odgovorni, a Splitsko-dalmatinska županija ima ambicije i dalje biti vodeća turistička regija na hrvatskom jugu.

 Master plan turizma treba odgovoriti na brojna pitanja od od kojeg je najvažnije potencionalno pozicioniranje na turističkom tržištu.

 Kako je rečeno na radnom sastanku koji je uslijedio poslije potpisivanja ugovora, puno toga što bi Dalmacija mogla iskoristiti je već eksplotirano i druge države su to prisvojile. Tako Mađarska koristi slogan „Skriveno blago Europe“, Španjolska „Stast života“, Crna Gora „Divlja ljepota“, Grčka „Izabrana od bogova“. Mi smo iskoristili i korišteni slogan „Dalmacija – Mediteran, kakav je nekad bio“. Međutim, ne možemo bazirati turizam samo na čistom moru i netaknutom okolišu. Plan treba odgovoriti na pitanja: Kako smjestiti Splitsko-dalmatinsku županiju u Dalmaciju? Odnosno: Kako smjestiti Dalmaciju u Splitsko-dalmatinska županija i ovo učiniti prepoznatljivim. Moramo stvoriti nove proizvode i novo poduzetništvo u oblasti turizma. Samo Županija ima pedesetak predviđenih turističkih atrakcija koje nisu dovoljno iskorištene. 

        M.Šundov